نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

مقام سابق سیا: نفوذ شیعه در سراسر خاورمیانه گسترش یافته است

2015-12-2018:42:17
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰
سازمان سیا

مقام سابق "سیا" تأکید کرد که ترکیه و عربستان سعودی هدف مشترکی دارند و سعی می‌کنند تا ایران را محدود کنند، چون آنها به‌شدت نگران گسترش نفوذ ایران هستند چرا که یک کشور شیعه است و نفوذ شیعه امروز در سراسر منطقه خاورمیانه گسترش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاري تسنيم : «لاری جانسون» مقام سابق سیا در مصاحبه با راشا تودی تصریح کرد: با مشخص شدن شواهدی که نشان می‌دهد ترکیه با گروه تروریستی داعش پیوند خورده است، آمریکا تصمیم گرفته است تا جنگنده‌های خود را از ترکیه خارج کند و این تصمیم نشانگر محتاطانه‌تر شدن سیاست واشنگتن در قبال آنکارا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: آمریکا با خارج کردن 12 فروند جنگنده اف16 از پایگاه هوایی ترکیه، نشان داده است که موضع تهاجمی ترکیه در منطقه را تأیید نمی‌کند. به‌نظر من، ترکیه خارج از کنترل شده است.

جانسون گفت: آمریکا و ترکیه منافع مشترکی در منطقه ندارند. آنکارا با حملات هوایی علیه مواضع شبه‌نظامیان کرد در سوریه به مقابله با تروریسم ادامه می‌دهد و دولت آمریکا نیز با این مسئله مخالف است.

این مقام سابق سیا تأکید کرد: ترکیه به‌دنبال منافع خود در منطقه است بدون اینکه توجه کند واشنگتن در منطقه به‌دنبال چه‌چیزی است. ما شاهد آن هستیم که اقدامات اردوغان ترکیه را به‌سوی یک اردوگاه سنی رادیکال و افراطی پیش می‌برد. ترکیه و عربستان سعودی هدف مشترکی دارند و سعی می‌کنند تا ایران را محدود کنند.

جانسون اظهار داشت: آنها به‌شدت نگران گسترش نفوذ ایران هستند چرا که یک کشور شیعه است و نفوذ شیعه امروز در سراسر منطقه خاورمیانه گسترش یافته است.


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:مقام سابق سیا: نفوذ شیعه در سراسر خاورمیانه گسترش یافته است سعودي عربستان تركيه نفوذ ايران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com